JA JA JA JA JAAAA!!!!!

Vet inte hur jag ska börja det här inlägget, men jag satt här och trixade lite med bloggsidan idag igen.
Först så hoppade Måns upp och sa hej och hoppade ner igen.
Efter några minuter kom Max och hoppade upp med, och Max kan jag inte göra som med Måns dvs ta tag i honom och lägga honom i knät, men jag gjorde det i alla fall och han hoppade upp på skrivbordet efter 5 sekunder.
Ja ja, var sur tänkte jag... MEN.....
Helt plötsligt gick han ett ärevarv runt mig i stolen, ja jag satt långt fram och sedan klev han upp i knät och hör och häpna... la sig tillrätta!!!!!! Yeeehaa !!  :-D
Älskade goseMax, där låg han och kurrade och jag trodde inte mina ögon!
Efter ett tag hade jag ett par trampande tassar i bröstet och högt kurrandes katt i knät!
Det har inte ens Måns gjort, han ligger snällt kvar när jag lägger honom i knät, men han har aldrig lagt sig där på egen fri vilja som Max nu gjorde! tihi

Den 9e Maj (Andra inlägget någonsin i bloggen) skrev jag...
"Men givetvis hoppar de inte upp i knät med en gång. (Ser fram emot den dagen) :-)"

Och med Max var det alldeles nyss!! Jag bara ler!! haha!!!


Kommentarer
Postat av: Kattigheter - Goliath och Lisen

Fy vad glad man blir! Jag blev helt tårögd :) Dom verkar ha det jättebra och dom kan vara väldigt glada att dom har en husse som bryr sig om dom så mycket!

2010-08-03 @ 09:02:35
URL: http://skatternas.blogg.se/
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Ååå, vad roligt att läsa! Det värmer våra små katthjärtan och matte torkar försiktigt bort en rörd tår ur ögonvrån. Grattis säger vi till en tålmodig och omtänksam husse, och förstås till Max, som tog det modiga steget att bli "knäkatt". Kurr och burr.

2010-08-03 @ 09:46:52
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Maud

Åh..vilken lycka ler stort

Och så har de ju en kanon husse som ger dem den tiden de behöver och sedan hjälper dem över sista steget.

2010-08-03 @ 19:11:16
Postat av: Mie

Vad glad jag blev när jag läste detta!

2010-08-03 @ 20:29:15
Postat av: Dui och Deco

Lycka! Tasskram

2010-08-04 @ 20:24:30
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0