Måns städar!

I förrgår skurade jag och Måns av golvet lite.
Om de inte gillar dammsugaren, så gillar de i alla fall moppen! tihi
Båda var mycket nyfikna och ville leka med den, framför allt Måns.
Väluppfostrad misse.. kolla här:





Men det är ju inte mer än rätt att de hjälper till, när deras toaletter ser ut som kriget
ibland. Och HUR kan det komma sig att det är mer sand framför den med lucka än framför den utan?




Sedan har jag haft främmande igen. Och nu var båda riktigt sociala! Även om Måns är
liiiite mer reserverad. Men inte mycket nu för tiden. :-)

Idag när jag kom in genom skjutdörren blev Max lite sur för jag bara klappade honom
lite då han satt och väntade. Så när jag satte mig i soffan, gick han efter, hoppade upp
och la sig alldeles intill mina ben och kurrade. "Klappa mer tack!" :-)
Sådant uppskattas!!




Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahahahahaha... Det finns EN sak jag inte saknar från Måns... Och det är den förbaskade sanden!

2010-07-19 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0