När man minst anar det...

Satte mig här för att bara lägga upp ett par bilder, eftersom det inte har hänt något revolutionerande idag.
Förutom att Pricken fortsätter att gärna ligga i handfatet på toaletten, och nu har Måns hittat sin plats på hallbordet, hmm undrar varför? Kanske husse ska låta dem vara ibland? tihi 
Nä de får leva med den husse de har! :-P

Som sagt satte mig här och DÅ...
hoppar Prick... nä va 17 .. MÅNS hoppar upp på skrivbordet för första gången!
Gosar och kurrar lite och då blir Pricken sur och hoppar upp med, haha.
De är givetvis välkomna upp hit båda 2. :-)

hehe en sak till hände just nu (dvs 30 min efter ovan skrevs).
Måns har börjat prata! Tror inte han mjauat en gång sedan han kom hit, men alldeles nyss så sa han:
"För 17, ge oss godare mat! Denna vägen, följ mig"
På kattspråk förstås, men jag förstod och han blev nöjd! :-)
Pricken pratar för det mesta, men nu har Måns börjat också.
Så husse "mjauar" tillbaka! ;-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Men men... kolla in snyggisarna <3

Såklart att herrarna talar om för husse var skåpet ska stå och vilken mat som ska serveras :)



Säh Mjau till livet



Kram

2010-07-06 @ 22:25:25
URL: http://ostgotakatterna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0