Sammanfattning av lördagen.. så här långt! :-)

Det började i morse då de fick lite godis vid sängen. Måns toksatte i halsen!
Hostade och hostade, och jag kände mig attans hjälplös de sekunder det varade, men det kändes ju som en evighet. Då om inte förr var jag vaken i alla fall. :-)

Efter det gick jag upp och satte på datorn och kokade lite kaffe.
När jag satte mig vid datorn hoppade Måns upp, och som vanligt (sista veckan) lutade jag mig tillbaka i stolen och måns kröp ner i knät och myste några minuter. Detta hände nyss med när jag skulle skriva detta. En ny vana som husse tycker mycket om!
Efter ett tag hoppade han upp på skirvbordet.




Tänkte jag skulle hämta lite mer kaffe MEN, Måns sa det inte högt men kroppsspråket sa STANNA! :-)



Max som på sistone blivit den svartsjuka typen låg på golvet bakom mig och tittade argt!
Ibland kan han tom mjaua till om jag ägnar Måns för mycket uppmärksamhet, framför allt när jag just kommit hem.
Som när jag skulle tvätta sängkläderna, låg M&M i sängen och jag satte mig vid Måns.
Mao fick jag onda ögat igen av Max.



Kanske skulle skicka den här bilden till Tempur, så de får använda Max i reklamen! tihi



Igår köpte jag en ny borste igen. Den 1a jag köpte var värdelös, så den kanske jag ska använda och putsa skorna med i framtiden.
Detta var något som Max tycker om, han kan lätt ligga på golvet i 5-10 minuter och blir avborstad.
Måns tyckte den var lite otäck, men nyss när han satt här i knät passade jag på, och det gick bra. :-)
Smidigt med en borste där man kan "dra in" borsten.



När jag kom hem förut låg skärbrädan på golvet igen. Livrädd att någon misse ska få den i knoppen, det har hänt en gång förut att den åkt i golvet, men jag hoppades det var en engångshändelse men icke... :-(

Nu får vi se om de hittar på några hyss under kvällen...  :)


Kommentarer
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Inte kan väl husse hämta kaffe mitt i mysigaste gosstunden! Då får man sätta ner tassen. ;) Kurr och burr.

2010-07-31 @ 18:52:17
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

Vilka sötnosar.

2010-08-03 @ 07:10:02
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0