Tendenser

Inga sensationer idag, men kan bara säga att tendenserna är just nu "varierande".
Med det menar jag att Måns blir gosigare för varje dag just nu. Vet inte om det har med husses
upplyftningar att göra. Men det känns som om något har hänt med den missen sista dagarna,
han är hur cool som helst. tihi
Max därimot är fortfarande livrädd att jag ska ta upp honom igen. Så fort som man bara liknar något som han tror ska resultera i att man ska lyfta hoppar han undan.
MEN inte har hans gos tagit slut for det... nä nä!
Kanske bara ska gilla läget (om ett halvår eller så) och låta Max bli gosad när han själv vill.
För ni ska inte tro att han blivit en skyggis igen, förut låg han här på tangentbordet en kvart och
kurrade och snurrade runt så han kunde bli klappad överallt. Fick rädda honom från att inte trilla ner. hehe

Bara för skojs skull provade jag en Mjau burk igen, och jag börjar misstänka att ni tvångsmatade de stackars missarna. Nä vars, men de tycker inte om det. :-)

Skickar med 3 nya sv/v bilder.




Kommentarer
Postat av: Malin

Missarna här gillar mjau på både burk och tetra :) och jag tvingar ingen av dem att äta...hehe



Fina bilder, som alltid



Låt Max bestämma takten, han kommer kanske aldrig gilla att bli buren? Vissa gillar det bara inte :)



Ha det gott



/M

2010-07-15 @ 16:54:42
URL: http://ostgotakatterna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0