Utedag

Inte för missarna men för husse. :-)
När jag kom hem från jobbet klippte jag av min lilla gräsplätt, med framför allt Måns som publik i ett fönster.
Efter det tog jag ett dopp i vattnet och när jag väl kom upp blev jag "söndersniffad" av katterna!
Jag luktade ju inte som vanligt.. skumt! tihi

I morse väckte missarna mig en halvtimme innan klockan!
Oftast kommer de och hoppar upp i sängen när den ringer, men inte idag.
Förmodligen var de hungriga men det borde vara en omöjlighet då de under natten glufat i sig all torrmat OCH mjukmat. Detta var andra natten på raken. Förmodligen är det Max som går och smygäter när husse sover, med tanke på hur rund han blivit.  Men vad jag SER är det Måns som äter mest. men det syns ju inte på honom.
Och Måns har börjat med ett annat litet knep med, när husse fixar mjukmat kan han inte vänta på golvet längre, utan har sista gångerna hoppat upp på bänken. Den är inte stor men han lyckas få plats.

Undrar om det ska åska ur snart?
Och framför allt undrar jag hur missarna reagerar då!


Kommentarer
Postat av: Lina

MATVRAK!



Men det är himla skönt att de äter. Tänk vilken lycka att ha tillgång till så mycket god mat. <3

2010-07-16 @ 23:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0