Wanted! Reward $1000!



This cat have been seen in his husses bedrom lately.
And now he have done the biggest of all crimes!
He managed himself to open husses topbox and eat upp all candy that wasnt in the plasticbag.
And husse was very surpriced when he entered the room with a open box, and in the other room
he did see a cat with a bright shineing halo. hmm...


//

Idag har jag börjat lära dem att bli upptagna i famnen alt sitta i knät.
När jag kom hem lyfte jag på chans upp Max i knät, trodde inte att han skulle bli kvar men tji fick jag!
Någon minut satt han kvar och gosade innan han hoppade ner, satt inte så bekvämt. :-)
Där det senare blev läge att prova på Måns hade jag verkligen inga stora förhoppningar, men 10 sec gick bra!
Måns attakerade jag senare när han var i sovrummet, och då stod jag upp.
Samma sak då, 10-15 sec sedan ville han ner, vilket han givetvis fick!
Gött att se att de inte spjärnar emot direkt!
Så nu ska jag börja lyfta upp dem ett par gånger per dag, så de blir vana vid det med. :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att övar lyft :) det känner jag också till. Gör det med Mamsen som ska till veterinären snart :)



Kram till husse och nospussar till kissarna

2010-07-11 @ 23:16:04
URL: http://ostgotakatterna.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Vilket litet busfrö! :)



Du, jag tänkte fråga om den finfina klösmöbeln som syntes på bilderna på Östgötakatternas blogg, var har du hittat den?

2010-07-12 @ 11:43:25
URL: http://www.kendoka.se
Postat av: Christer

Hej Caroline!

Vilken fin blogg du hade! En annan är ju bara en amatör. tihi

I alla fall...

klösmöbeln köpte jag på Grizzly i Norrköping, de hade inget lager av klösträd, så man fick välja bland dem i butiken. I alla fall borde en av deras butiker kunna ta hem den om du frågar efter den.

2010-07-12 @ 20:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0