Fredagsmorgon... *suck*

Alla fredagar öppnar jag macken, och eftersom jag inte är den morgonpigga typen sover jag så länge jag kan.
Så när väl klockan ringer är det lite bråttom med det som ska hinnas innan jag åker.
I morse var ingen undantag, for runt som en stolle för att fixa alla "måsten".

Och HELA tiden från det jag steg upp tills att jag stängde ytterdörren om mig gick Pricken "fot"!

Det spelade ingen roll vad jag gjorde.
Borsta tänderna med Pricken vid fötterna.
På toa med Pricken vid fötterna.
Klä på sig med Pricken vid fötterna.
Till och med när jag gav dem mat stannade Pricken med mig när jag gick iväg.
(Måns det matvraket, stannade givetvis vid maten. hehe)

Så när jag tog nycklarna och skulle gå ut kändes det inte bra.
Hade ju inte tid att gosa med Pricken som jag brukar. Och jag har svårt att stänga dörren när man har ett par
sorgsna ögon som tittar på mig. :-(

MEN, jag lovar att ta igen det ikväll i soffan. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0