Test av brandvarnare...

I kväll när husse skulle laga lite mat glömde den klanten att sätta på fläkten.
Så när maten var lagom varm började brandvarnaren att tjuta för fullt (Nu vet vi att den fungerar!).
Måns som låg och slöade uppe i klätterträdet och Pricken som slöade någon annanstans var på
en sekund under soffan och undrade vad i h-e husse höll på med.
Efter 2 minuter lyckades husse tysta varnaren och missarna kom fram igen.
Nog fick jag ett par onda kattögon på mig. hehe

På tal om mat har Pricken (som tuggar sin mat så väl) kommit på ett nytt sätt att äta sin mjukmat.
Måns han bara gapar och sväljer!!
Pricken tar fram sin vassaste klo och skickar sedan en matbit upp i luften så den flyger iväg någon meter.
Sedan tar han sats och attackerar biten och "dödar" den.
Efter det går det bra att äta upp den. haha


Kommentarer
Postat av: Malin

Men husse då! Ingen ordning på dig, tur att kissarna snart kommer att tukta dig :)



Sköt om dig och kissarna, längtar efter till att jag får komma och träffa bustrollen och ser fram emot det!



Härligt att kunna läsa här och gotta sig :) tack!



/Malin

2010-06-14 @ 23:58:22
URL: http://ostgotakatterna.blogspot.com/
Postat av: Lina

Jag säger som Malin, skäms på dig husse! :)



Som jag saknar busen Måns. Han och en av tjejerna här hemma brukade busa konstant och alltid på lika villkor. Nu när Måns inte är kvar har denna dam blivit en riktig bitch och jagar runt alla de andra... Det uppskattas INTE vill jag lova! :)



Pratar de mycket med dig? Ja, alltså kissarna... :)

2010-06-15 @ 01:43:45
URL: http://www.ogonblickattminnas.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag säger som Malin, skäms på dig husse! :)



Som jag saknar busen Måns. Han och en av tjejerna här hemma brukade busa konstant och alltid på lika villkor. Nu när Måns inte är kvar har denna dam blivit en riktig bitch och jagar runt alla de andra... Det uppskattas INTE vill jag lova! :)



Pratar de mycket med dig? Ja, alltså kissarna... :)

2010-06-15 @ 01:44:47
URL: http://www.ogonblickattminnas.blogspot.com
Postat av: Christer

Kan inte säga att de pratar så mycket, kanske Pricken ibland när han tar sats och ska hoppa upp i soffan eller attakera Måns.

Däremot kurras det och stryks utmed benen flera gånger per dag. Och då vill de gosa ibland, men oftast ha mer mat! hehe

2010-06-15 @ 12:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0