Snart Husse. :-)

Om en månad cirka kommer jag få 2 katter till mitt nya hem utanför Söderköping.
Måns och Pricken. Pricken kanske byter namn, men till vilket är inte 100 klart ännu.
Men det lutar åt Zazo.

I torsdags var jag och hälsade på missarna. Var själv lite trött efter en tur till Stockholm samma dag.
Men det var kul att se dem. :-)
Kände mig lite som Stora Stygga vargen när jag kom dit. För de var VÄLDIGT försiktiga.
Fick klappa lite när jag mutade dem med godis.
Det kommer i alla fall bli kalas när de har "landat" hemma hos mig.

Just nu är det mycket man funderar över, framför allt vad som måste inhandlas innan Dagen D.
- Lådor
- Transport låda
- Sand
- Mat Mjuk o Torr
- Något att äta i.
- Leksaker
- Klösmöbel
- och godis förstås. :-)


/Christer



Kommentarer
Postat av: Maud//Östgötakatterna

Först vill jag säga...Härlig att du startat en blogg.

Jo, angående maten så är de bra om de får samma som de äter nu, iaf till en början så inte magarna ballar ur.

Vet att Pricken äter Mjau både i torrfoder och blötmat.

Ska kolla vad Måns äter och återkommer.

2010-05-09 @ 18:34:59
Postat av: Christer

Bra, tack för hjälpen.

2010-05-09 @ 21:16:50
Postat av: Malin

Säger som Maud, härligt att du har startat en blogg :)



Måns äter Royal Canin kitten i torrisar och mjukmaten är mjau och ibland lite tonfisk (mer som godis). De är ju inga tjockisar någon av kissarna så RC kitten skulle nog fungera toppen :)



Ha det gott

/Malin

2010-05-11 @ 06:09:55
URL: http://mothercat.mymlanbus.se/
Postat av: Christer

Bra då vet jag!

RC Kitten som torr och Mjau som mjuk! :-)



/Christer

2010-05-11 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0