Bästa "välkommen hem!" på länge, enl husse!

Eftersom det fortfarande är en massa vitt här kan husse inte parkera brummisen där han brukar.
Så idag när han parkerade såg han mig en bit in i skogen och ropade.
Då blev jag så glad att jag jamade det högsta, samtidigt som jag hoppade fram genom gran och berg.

Efter en snabb hälsning började husse gå mot huset.

-"Jam! Vänta" sa jag
-"Kom nu Max." sa husse.
-"Kan inte! Måste skita först!"

Så jag sprang in i bland ett par träd och gjorde det jag skulle.
Husse som vid det här laget stod vid huset och väntade, tittade efter mig. Jamans pinsamt att inte få skita utan publik!
När jag var färdig sprang jag det snabbaste jag kunde nedför backen till husse. Men det var så halt att jag fick sladd med "ändalykten", och sprang som på tvären! Givetvis jamade jag för fullt.
Och då skrattade husse så han grät nästan.

-"Älskar dig med!" sa han när jag kom fram.

Sedan gick vi in och jag fick en skinkbit, och samtidigt kom Måns indånandes genom luckan och ville ha en bit med!
Och det fick han!

Husse var glad att vi båda var hemma, för han ska åka bort och inte komma hem förrän i morgon! *Snyft*

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Vad bra att ni hann träffa husse en stund och få lite skinka. Nosbuff

2010-11-12 @ 17:52:17
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Gunilla och Frasse

Hihi, bäst att ha klorna ute nästa gång du har bråttom så du inte får sladd Max!

Nu är ni "officiellt" vänner med oss på bloggen, hoppas att ni gillar inlägget :-)

Kramar och tassklappar!

2010-11-12 @ 19:45:08
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: Maya

Vaddå menar ni att ni har hf (hussefritt) en fredagskväll....???

2010-11-12 @ 19:57:53
URL: http://maya-trazzel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0