Ja, jag kommer....

När jag kom in igen efter ett 4 timmarspass fick Måns dåligt samvete när han fick se mig.
Totalt slut efter att ha patrullerat runt timme efter timme.
Så efter ett par matbitar gick vi ut igen innan husse åkte till jobbet, och denna gången fick jag med mig Måns.

I kväll när husse kom hem var vi inte hemma, och har inte kommit hem än.
(tre kvart senare.)
Mobilt bredband är bra, så vi kan blogga vart vi än är.
Den är faktiskt en skön natt.
Månen gör så det Stora vattnet glittrar. Och det är ganska varmt med.
Husse har visst försökt KSSa med det hör vi inte, för det blåser som jamarns just nu.
Men vi kommer nog in straxt så vi får oss in godisbit, plus att Måns givetvis ska sova hos husse. :-)


På väg in efter ett 4 timmars pass. Fokuserad!


Ryktet säger att jag pratat en hel del med Sigge på sistone, men bara pratat. tihi

Detsamma säger att Gustav är hemma igen och äter. Lyckodans för det!!

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

duktig kisse

Inte bråka

2010-11-16 @ 08:04:15
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Dui och Deco

Vad du jobbar! Nosbuff

2010-11-16 @ 17:22:58
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0