Sur och genomsur!

Jaha, efter 20 timmar "på rymmen" kommer husse hem igen, *mutter*
Hela natten har vi sovit ensamna, utan att ha någon att nosbuffa!
Men enl. rykten har husse blivit buffad i alla fall av en annan misse, som tydligen var lite "varsammare" med buffningen än vad jag är.
Och jag som är så försiktig. ;-)
Husse sa också att 2 av de katterna var det kurrigaste han mött. För när de var inne gick de omkring och kurrade konstant, och högt! Här kurras det bara när det är värt att kurra!
 
Det blev nästan en favorit i repris mot gårdagen, när husse dök upp med brummisen.
Jag var inne i skogen när husse kom hem. Och givetvis blev jag glad och sprang till honom.
Då sa husse att jag var den blötaste katt han någonsin sett.
Men vadå?
Jag är vattentät, och patrulleringen måste genomföras.
Ännu viktigare nu när vi patrullerar åt Gustav också.

Sedan går visst husse omkring med dåligt samvete också,
när det gäller brorsan Måns.
Men det ska jag berätta om i morgon.

Ps. Kolla in våran presentation som Gunilla & Frasse har gjort! Jättefint! TACK!

Genomsur!


Det Stora vattnet just nu. :-(


Kommentarer
Postat av: Maya

usch och fy jam vilket eländigt blött nedfall det kommit idag. Det finns stor risk för att min gröna matta ska flyta bort här

2010-11-13 @ 21:10:01
URL: http://maya-trazzel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0