Vardag

Inga sensationer har hänt idag utan livet rullar på som det ska.
- Dvs väcka husse med nosbuffar.
- Gå ut ett varv för att komma in just som husse ska till arbetet, och ger honom de ledsnaste ögon jag kan uppbringa för att ge honom dåligt samvete. :-)

En ny grej jag gjort sista 2 dagarna är när husse kommer hem. Eftersom han inte parkerar brummisen brevid huset längre, kommer han gående nerför backen.
Då har jag stuckit fram mitt huvud vid bortre husknuten, och eftersom jag inte är säker på att det just är husse som kommer tassandes jamar jag lite lätt.
Då svarar givetvis husse, och när jag vet att det är han tassar jag fram med min gladsvans i vädret. :-)
Så då blir det lite gos utomhus med.

Ikväll har vi mest legat inne, jag laddar för nattpasset och Måns ligger redan i sängen så han stiger nog inte upp förrän i morgon.


Kommentarer
Postat av: Katten Gustav

Vardag är nästan det bästa som finns. Det bästa, förresten. När allt bara går som det ska. Så skönt!

2010-11-19 @ 18:04:00
URL: http://gustavkatten.blogspot.com
Postat av: Anonym

Smart att göra ett "Halt! Vem där?"-jam. Man vill ju inte tassa fram om det inte är husse som står där. Kurr och burr.

2010-11-19 @ 19:11:13
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Äsch, våra namn försvann ju från kommentaren... Kurr och burr.

2010-11-19 @ 19:12:40
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0