Vikingakatter!

Vi måste ha glykol i blodet säger husse!
För ni ska inte tro att vi är inne mer för att det är kallt och en massa vitt, nej då!
Två till tre timmars pass är inga problem för oss.
Och varje gång vi tassar ut, tittar husse med förvåning på oss.
Kanske att förra vinten härdade oss?

MEN...

Natten som var ville vi bara vara hos husse i sängen. Inte för att inte husse tycker om oss, men till och med han tyckte att den 50e nosbuffen och vassa klor just där täcket inte täcker var för mycket.
Vi buffade och kurrade i skift hela natten.
Först var det Måns som la sig på tangentbordet och sa -"Kom och lägg dig nu!".
Och när husse gjorde det la sig Måns på hans tidning han skulle läsa så husse kunde inget annat än att släcka och klappa. :-)
Det var en MYCKET trött husse i morse, för mina nosbuffar är inte och leka med!
I princip flyttade jag på hela husse så jag kunde ligga på kudden, och trampa.
Den fegisen rullade in sig i täcket, men jag hittade alltid en liten fläck han missat. tihi

När husse kom hem idag, la han sig i soffan för lite gos, trodde han....

Vi gick ut och har varit ute ett par timmar. Får se om vi kan knäcka husse inatt!


Kommentarer
Postat av: Wikki

Å andra sidan är det ju tur att ni INTE har glykol i er för det är ju giftigt som attan! Det räcker verkligen med Gustavs sjukhusvistelse, tycker jag. Och hör ni killar, se upp med isen sedan...

Även om det skulle visa sig finnas fiskar under den: http://www.youtube.com/watch?v=x6CWIbeNg7w

NosPuss Wikki

2010-11-13 @ 21:47:07
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0