Skitvädret fortsatte

-"Hmm Måns?! Hur fungerar den här? Var så länge sedan jag använde den!"
Med blåst och regn är det skönast att vara inne! Riktig ruskdag idag!

-"Eftersom jag (Måns) brukar använda den här ska jag ligga överst!
Du får ta huset!"

-"Okidoki!"



Straxt efter husse blixtrade på oss tänkte jag leka lite med Max och tassa till honom i ansiktet. Då fastnade en klo i nosen på Max så han jamade jättehögt! Då skämdes jag! Det var ju inte meningen. :-(
Max gick och la sig i soffan istället ifall jag skulle få för mig samma sak igen.




Kommentarer
Postat av: Malin

Men Max, det var nog inte meningen, men jag förstår att du tog tillflykt till soffan, man kan aldrig vara säker ju :)

Fina kissarna i fina klösträdet med hus och allt <3

2010-10-08 @ 08:53:39
URL: http://ostgotakatterna.blogspot.com/
Postat av: Puma & Sixten

Vilket fint klösträd ni har med hus och allt. Leker ni med muslingarna utanför ngn gång, när det är sådana på saker Matte köper till mig så ryker de loss på bara ngn dag. Vi förstår ju att det inte var meningen att skada Max, hoppas han förlåter dig.

2010-10-08 @ 09:31:26
URL: http://rosbladhskattfotosida.blogg.se/
Postat av: Inkan Ligan o Trillingarna

Ajajdå...... :-(

Tur det inte blev blodvite.

FAST, Husse kanske hade blivit glad då så han fått använda sig av sitt Kattotek. ler

2010-10-08 @ 22:51:49
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0