Kunde du inte varit tyst husse?

Jaha, då har husse sabbat allt. Man har helt enkelt blivigt jinxad.
Och för de som inte vet vad det betyder ska jag tala om det. Tex. OM något flyter på bra och någon kommenterar att "Nu går det bra!" så kan man ge sig attan på att det går mindra bra eller tom dåligt inom en snar framtid.

Husse skrev i bloggen för en tid sedan:
"... och Måns dansar genom livet likt tjuren Färdinand."

Och genom att skriva så var det bara en tidsfråga innan något skulle hända.
Givetvis undrar ni alla vad som hänt. Ja det vet bara jag, men jag kan jama att jag har ont i höger framtass! När jag sitter lyfter jag upp den i luften. Och när jag går haltar jag lite.
Men ibland tycker husse att jag glömmer bort att halta, och då ser det ut som vanligt. Hmm...

Husse har i alla fall gjort sitt bästa för att se vad som hänt, men jag är inte lika medgörlig som Max så husse har inte hittat något. Att trampdynorna att svarta gör inte saken lättare heller.
Till och med blixtmojängen tog han fram för att sitta vid datorn och se om han kan hitta något. Zooma in kallades det visst.

Eftersom jag kan läsa husses tankar tänker jag vara ute hela helgen. För just nu överväger han att låsa in oss när han åker iväg i morgon. Ushjam för det!



PS från husse. Medans bilden laddades upp gick jag ut en sväng, och Måns som var ute hörde mig och SPRANG in, till synes obehindrat. Då det är inte så farligt. När Max var som värst var han ljusår värre. :-)

Ps från Måns. NU (efter att husse skrev sitt Ps) har jag visat upp mina tassar! Det bestämmer jag ju själv när det är dags! Jag hoppade upp på skrivbordet, visste att husse skulle lyfta upp mig i sin famn. Sedan rullade jag helt enkelt runt så jag låg på rygg, med 4 tassar i vädret. tihi Och då kunde husse titta noggrant och känna och klämma. Och han hittade inget synligt och jag jamade inget alls. Kanske jag får gå ut i helgen när jag är så snäll! ;-)

Kommentarer
Postat av: Inkan Ligan o Trillingarna

Men ni är väl hopplösa små kissar va ??!!

Fnys

se nu till att hålla er på alla 4 tassarna oc inget göra illa.

h

2010-10-16 @ 10:12:55
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Bunny

Åh vilken bild! <3

2010-10-21 @ 18:43:39
URL: http://katidis.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0