Om husse fick bestämma...

... så skulle alla dygn vara som det sista!
Det betyder att jag(Måns) går och lägger mig vid husses kudde vid sängdags. Fast igår skulle det klappas och kelas så alldeles så jag fick flytta ner till fötterna för att få lite lugn och ro. Där ska jag ligga hela natten.
Sedan ska Max väcka husse vid 8 hugget med en dubbel nosbuff och trampa med hans kalla fötter (efter en natts patrullering) i husses ansikte.
För husse kan inte annat än att skatta i alla fall.
När husse åker till jobbet får vi göra vad vi vill, men en katt skall vara hemma vid husses hemkomst.
Idag var det Max som nyvaken lunkade ut i hallen, och husse gick och la sig på sängen och Max la sig brevid och kurrade och trampade så mycket han orkade.
Sedan ska Max med 1 timmes mellanrum påkalla husses uppmärksamhet för lite gos.
Max blir avbytt klockan 19 då jag kommit hem från dagspatrulleringen. Då hoppar jag upp i husses famn och ligger och gosar så länge mitt tålamod räcker.
Idag blev det 2x5 minuter. :-)
Förmodligen sover jag hos husse inatt med, men vi få se. ;-)

Sedan vill jag berätta om gårdagen. Husse hade sådant M&M abstines så han var helt tokig med blixtsaken! Till sist fick jag nog och började räcka ut tungan på alla kort. Hoppas han fattar piken!




Kommentarer
Postat av: Bunny

Sv: Jag gråter fortfarande när jag bara tänker på det... :( Skrev ett inlägg om det idag...



Vilka underbara bilder du har här inne!!



nosbuffar och gosetramp <3

2010-10-20 @ 21:09:24
URL: http://katidis.wordpress.com/
Postat av: Dui och Deco

Låter som ni hade det jättemysigt. Så vill matte och husse ha det varje dag de med. Men vi snålar lite bland så de får längta efter lite gos. Nosbuff

2010-10-20 @ 21:39:27
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Katten Gustav

Det är ju så alla katter skulle ha det, med människor som verkligen älskar dom.

Även om det är litet jobbigt med blixtmojängen, är er husse jätteduktig på att få till fina kort!

2010-10-20 @ 22:54:46
URL: http://gustavkatten.blogspot.com
Postat av: Inkan Ligan o Trillingarna

Åhhhhhhhhhhhhh vad snygg du är!!!

Puzz

2010-10-21 @ 22:36:49
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0