Nosbuffar i all ära, men...

... det är tur att inte husse vet vad vi gjort strax innan!
Idag väckte Måns husse med några rejäla nosbuffar! Dags att stå upp gubbe! Kurr kurr
Efter lite morgongos i ett par minuter var Måns nöjd och gick ut. Husse som nu vaknat ordentligt lullade ut i vardagsrummet och där på golvet hade Måns lämnat en 1/2 råtta! Tycker om dig med tänkte husse och slängde ut den och en liten rackare han hittade!
Husse misstänker att detta även kan vara en lite hämnd för att han skrattade åt Måns så han grät härom kvällen. Måns låg vid husses kudde och skulle snurra runt, bara det att sängen tog slut så han trilla ner på golvet. Snabbt hoppade han upp igen och låsades som om det regnade.

Sedan gick husse ut i skogen en sväng och när han efter en dryg timme kom tillbaka KSSSade han för att få se mig för första gången idag.
Och husse höll på att trilla av pinn! För jag kom springandes och jamandes, och det är något jag inte gjort på några veckor nu! Mestadels har jag kommit i sakta mak mot husse.
Det tyckte husse om och satte sig i soffan så jag kunde hoppa upp i hans knä och gosa lite.
Efter det bjöd han på rökt skinka! Och den mumsade jag i mig som om jag vore Måns!
Jag väl inte hjälpa att jag var hungrig??

Här är jag husse!



Kommentarer
Postat av: Skat-Ann

Så vackert det verkar vara där du bor???

2010-09-26 @ 10:28:31
URL: http://skat-ann.blogspot.com
Postat av: Christer

Det är det med! :-)

2010-09-26 @ 10:38:14
Postat av: Dui och Deco

Husse måste ju bara vara glad när ni håller efter mössen! Mys är ju jättemysigt, ju mer desto bättre! Nosbuff

2010-09-26 @ 12:19:06
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

INTE snällt av Husse !!!

2010-09-27 @ 18:04:18
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0