Till alla som läser detta. :-)

Max linkar omkring utomhus så jag får passa på att knappra lite själv. :-)

Till att börja med ETT STORT TACK för alla kommentarer!

Tycker det är fantastiskt kul att läsa dem, korta eller långa spelar ingen roll. Kollar flera gånger varje dag om någon har skrivit en kommentar.
Sedan är jag inte lika duktig på att svara på dem som tex Sippo.
Därför vill jag med detta inlägga tacka och hoppas att det fortsätter. :-)

Snart har jag haft Max och Måns här i 4 månader, och jag har njutit varenda sekund. Ok inte i bilen med den mest olyckliga Max ni kan tänka er. Tur att man inte har långt till veterinären.

Sedan tycker jag det är fantastiskt med den gemenskap som finns här i kattbloggvärlden! Inte trodde jag för 4 månader sedan att jag skulle bry mig om en artikel i Karlskoga-Kuriren! hehe Väntar fortfarande otåligt att få läsa den om Rafael! En kram till Klosterkatterna som bloggar om deras katter.

Sedan ska jag tacka katten Gustafs husse med!
Givetvis för en bra blogg, men du ska veta att din blogglista har jag nästan som startsida nu för tiden.
Smidigt att se vilka som har skrivit något nytt! :-)

Jag ska givetvis tacka Malin på Östgötakatterna med. Jag bombar henne med mess nästan varje dag. Känns det som i alla fall. Eller så ringer jag! För er alla som inte träffat henne så ska ni veta att hon lägger ner hela sin själ i dessa missar i kolonin. OJ vad timmar hon har suttit där! Allt "bara" för att missarna ska få det bra.
Och att denna kvinna inte ger upp fattar jag inte! Beundrar hennes envishet och kärlek för katter oändligt!

Nu tror ni alla att jag ska sluta blogga efter detta inlägg... Men det ska jag inte!
Kände bara att jag ville skriva av mig lite som mig själv.
/Christer
_________________________________________________________________

I kväll när jag kom hem ställde jag mig vid bilen och väntade som jag brukar. Oftast händer det inget och jag går in och hittar en eller två nyvakna herrar! Eller så är de inte hemma alls.
I alla fall...
Ikväll så kom Måns tassande från framsidan redan efter en halv minut. Satte mig ner och gosade med honom då jag hörde ett par mjaus bakom mig. Där kom Max linkandes och jag kan säga att det såg bättre ut idag än igår. Så förhoppningsvis kommer han bli ok på ett par dagar. Det var ett rejält jack han hade i tassen! :-(

Sedan gick vi in och de fick lite godis och jag kunde även passa på att göra rent han sår lite. Undrar om det gör nytta när han går ut direkt men bättre än inget!



Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Skönt att höra att Max verkar må bättre.

Tass och Kram på er

2010-09-22 @ 08:07:23
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är helt otroligt bäst för Max och Måns Christer, så glad jag är att missarna fått komma till dig permanent. Varje gång jag går in på bloggen och läser så fylls mitt hjärta av dunk och jag blir alldeles lycklig i själen!

Att se kissarna tillsammans med dig, det gör att jag aldrig kommer att ge upp kissarna i kolonin. Jag vet att varje kisse som kommer in kommer att få en chans till ett nytt hem och en soffa att vila ut i, att få en husse som DU är en extra superbonus!

Tack för att du älskar dina kissar och gav dem ett hem med massor med kärlek, för i dina inlägg så läser jag just kärlek för missarna, DU är bara så bäst Christer!

Slängkyssar till Max och Måns och en stor KRAM till dig :)

2010-09-22 @ 16:35:00
URL: http://ostgotakatterna.blogspot.com/
Postat av: Katten Gustav

Visst har vi kul tillsammans här i vårt kattblogghus! Och det är så underbart att läsa om alla katter här, som alla är så älskade. Hoppas tassen läker fint!

2010-09-22 @ 17:50:10
URL: http://gustavkatten.blogspot.com
Postat av: Skat-Ann

Hej! det är till och med så en tvåbent skata läser din blogg..... :)))) Kul med alla trevliga berättelser som man hittar om de fyrbenta missarna.

2010-09-22 @ 19:13:24
URL: http://skat-ann.blogspot.com
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Visst är de fantastiska, dessa människor som outtröttligt jobbar för att hjälpa hemlösingar! Skönt att höra, att Max tass verkar vara på bättringsvägen. Det är förunderligt skoj att det finns så många snälla bloggkompisar! Kurr och burr.

2010-09-22 @ 21:19:16
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0