Goskonto och fjäderkotlettssabotage!


Om vi börjar med goskontot.
Flera av er har jamat om att vi har ett goskonto, och det är nog så.

För som ni vet bloggade jag på annan ort i förgår (hur är en hemlighet), och husse gick ett varv och kollade efter mig. Då kom jag hem vid halv åtta på kvällen. Åt en bit och gick direkt ut igen.

Måns gjorde samma sak igår, men han kom inte hem förrän halv 10!
Mao när det var dags för husse att hoppa ner i sängen. Han är inte dum Måns.

Min dag borta medförde att goskontot behövdes fyllas på.
Och det gjorde jag igår.
OJ, vad husse och jag gosade! I hallen, i sängen, i soffan och på kvällen när vi tittade ut efter Måns höll han mig i sin famn i säkert en kvart innan han ställde ner mig på räcket.

Så nu är goskontot fyllt igen.


Sedan var det det här med sabotage!
En dum 2bening har gått här i två dagar och tagit bort en massa småträd, eller sly som husse kallar det.

Det enda positiva med det är att han kanske skrämt bort huggormarna.
MEN, det var i dessa träd vi oftast fick fatt på våra fjäderkotletter.
Så nu MÅSTE vi klättra 5 meter upp i de stora träden för att få fatt på några. *mutter*

Titta här!

Husse och jag gick en sväng, men det var lite omständigt!

Åhh, hopp!

Hittade ett grässtrå som  var jamars gott!


Avlutningsvis ska jag bara jama att Måns blev "spritad" för första gången igår.
Ett litet sår som han hade på huvudet.

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Gos behöver man mycket av.Taskigt att ta bort alla bra ställen för fjäderkotletterna. Nosbuff

2011-04-15 @ 15:48:32
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Kjelle Bus

Mycket gos är bra att ha :)

Men vilken nedrans 2-bening som tagit bort alla era Fjäderkotlett spanings platser :(

Att den 2-beningen bara kan med sig själv ??!!

2011-04-15 @ 16:23:30
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Kattson

Skönt att goskontot blev fyllt igen. Blev lite orolig ett tag faktiskt. Nu är jag lugn på den fronten, men vem stjäl era träd? Och hur har vederbörande tänkt kompensera er för uteblivna fjäderkotletter? Råder er att starta tuffa förhandlingar omgående.

2011-04-15 @ 16:28:37
URL: http://kattsidor.blogspot.com
Postat av: Alice

Men vad elakt att ta bort era fjäderkotlettsträd! Vem gör något sånt dumt? Skönt att du fått goskontot påfyllt.

nosbuffar

2011-04-15 @ 16:39:19
Postat av: Katten Gustav

Aj då, tji fjäderkotletter! De kunde väl sparat ett matbord åt er, tycker jag! Fast om ormarna försvinner kanske det är värt det ändå?

2011-04-15 @ 18:16:04
URL: http://gustavkatten.blogspot.com
Postat av: Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Jamars så bra att ni fick goskontot påfyllt iaf.

Fjäderkotlett trädet, HMPF undrar varför det togs bort, då har ni ju inget att klättra i.

Dom sparade väl ett matbord iaf till er?



Tass

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

2011-04-15 @ 20:48:33
URL: http://katternasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0