Djup suck

Ok, det HAR varit en fantastisk höstdag, så inget skäl för missarna att vara inne.
Och ok, Måns brukar vara borta om dagarna och sova inne om nätterna.

Men jag har inte sett Måns på hela dagen! :-(

Max har varit hemma och mest legat och loppat sig i sängen. Men jämna mellanrum har han jamat så jag fått gå dit och klappat honom lite. :-)

Men Måns....

Att han inte var hemma när jag vaknade är helt normalt, så brukar det vara. Och efter ett par timmar borta under förmiddagen kom jag hem vid elvatiden.
Efter det har jag.

- Diskat
- Kollat efter Måns
- Städat
- Kollat efter Måns
- Duschat
- Kollat efter Måns
- Packat
- Kollat efter Måns
- Gosat med Max
- Kollat efter Måns

Och kollat efter Måns inkluderar 4 promenader runt huset och närmaste omgivningarna. Och om ni visste hur mycket i skogen som kan bli en katt när man letar. Träd, stubbar, grenar, blad mm mm

Kanske är jättenojig, men det är bara för att jag ska åka bort straxt. Och kommer inte hem förrän tisdag lunch.
Vill bara se honom innan jag åker. Och egentligen har han inte varit borta längre än vad jag arbetar ibland.

Känns bara som om jag bloggar om tråkigheter nu för tiden....

Nu måste jag åka, kram alla!


Kommentarer
Postat av: Lina

Men Måns, din drummel, man får inte oroa sin husse sådär!!!

2010-10-16 @ 19:27:51
Postat av: Inkan Ligan o Trillingarna

Han kommer men fy vad elak du är MÅns !!! hälsar Ligan.

Man ska vara snäll mot sin matleverantör. :-(

2010-10-17 @ 09:58:06
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Dui och Deco

Även om man blir sur för att de ska vara borta får man gosa lite extra för det blir ju lite klent med det några dagar. Nosbuff

2010-10-17 @ 10:43:49
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: christer

Leker med rumkompisens telefon. Grannen messa o hade sett måns vid tre tiden idag.:-) phu.



2010-10-17 @ 18:08:17
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Skönt att grannen kan företa sig lite Måns-spaning så att husse slipper oroa sig. Gissar att M&M kommer ilande med gladsvansen i vädret för att hälsa på tisdag. Husse får göra så gott han kan för att visa hur lycklig han är att vara hemma, fast utan svans. :) Kurr och burr.

2010-10-18 @ 07:56:40
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0