Härlig dag!


Igår kväll kom vi båda och mötte husse vid brummisen, så vi fick båda "Välkommen hem" goset utomhus i mörkret. Att det är mörkt beror på att husse inte bytt en trasig lampa. tihi
Men vi ser bra ute i alla fall.

Väl inne tog husse bort ytterligare 3 fästingar!
Det börjar bli små sår, för de sitter alltid på samma ställe.
Husse har spritat så gott han kan. Men det kliar som jamars.

Husse fick idag äntligen bort Måns fästing.
Och hör på detta. Det var den andra på Måns och han har inte fått Fronline på sig.
Är inte livet bra orättvist?

När husse vaknade i morse låg vi båda i sängen och myste.
Eftersom han inte skulle jäkta till jobbet idag fick vi extra med gos.
Jag hade min vanliga plats med huvudet på kudden, och trampade nöjt.

Solen skiner så vi är gärna ute och solar i värmen.


När jag låg och halvsov blev jag attakerad av Måns bakifrån! Den fegisen. :-)

Men jag hyfsade till honom så han gick iväg så jag kunde sola mer.

Just det ja!
Igår hände något som fick husse att skälla på mig.
Men det jamar jag om i morgon. :-)


Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Fina bilder på er! Visst är det härligt när de är hemma hela dagen. Nosbuff

2011-04-23 @ 16:38:34
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Kattson

Otrevligt med de där fästingarna. Hoppas det inte blir alltför många, men med era vanor är ju risken överhängande. Men vad hade du gjort som fick husse att skälla på dig? Det är väl inte varje dag han blir arg?

2011-04-23 @ 17:18:39
URL: http://www.kattsidor.blogspot.com
Postat av: Puma & Sixten

Vet hur det känns med fästingarna. Sixten får flera stycken, och sen han inte tål Frontline så blir det en del plockande. Men Puma han får nästan inga alls, kan ni tänka er att han bara hade 2 fästingar förra året det är ju orättvist.

2011-04-23 @ 20:21:09
URL: http://rosbladhskattfotosida.blogg.se/
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Nedra typer, de små krypen. Inte det minsta festliga är de, låter det som. :( Fegisar är vad de är som sitter i bakhåll och blodtörstigt kastar sig över en oskyldig kisse som går förbi grässtråt. ryser Nu blir vi nyfikna på vad som förvandlade husse till en skällis. Kurr och burr.

2011-04-23 @ 20:43:41
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Blir oxå så nyfikna på eran husse som förvandlade sig till en skällis

Vad hände då?



Tass tass på er fina missevänner



Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

2011-04-24 @ 00:48:37
URL: http://katternasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0