Dagen efter Cirkus Skott.

Inga speciella sensationer så här långt.
Måns väckte mig klockan 7, denna gången med det något mildare varianten "Nosbuff" :-)
Max gjorde en favorit i repris i förmiddags och la sig i knät när jag satt här vid datorn, 3e gången nu! :-)
Båda var på skrivbordet ett tag, så då passade jag på att borsta av dem.
Varit i Linköping under dagen och kom hem igen vid 6 tiden.
Sedan jag kom hem har Max gått runt och mjauat, undrar vad han vill? Det är inget han gjort förut på det här sättet. Sedan har han varit lite mer offensiv när jag gått ut, kanske han fick smak på det igår i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gosenosarna! Jag undrar om ni kan höra med husse om han (och ni med för den delen!) önskar besök någon dag i veckan, möjligtvis imorgon tisdag, onsdag eller fredag? Om ingen av dagarna passar så kanske vi kan hitta en dag i nästa vecka. :)

2010-08-09 @ 19:38:23
Postat av: Max och Måns

Max är upptagen men vi andra kan! ;-)

Jobbar för fullt men kan egentligen alla dagar eller läs kvällar.

I morgon jobbar jag till 19, onsdag till 18 och fredag till 15 fast då brukar jag vara sliten. :-)

Så för mig skulle onsdag passa bäst, om du har kvar nummret kan du väl ringa?

2010-08-09 @ 20:06:28
URL: http://sorpingskatterna.blogg.se/
Postat av: Lina

Så Max är minsann en upptagen herre! Jag undrar jag vad för något han kan tänkas ha för sig... Slår en signal imorgon, kunde inte ringa ikväll då jag var på jobbet. :) Helgen kan visserligen funka för mig också, men jag slutar inte förrän 16 då!

2010-08-09 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0