Godnatt husse!

Som ni alla vet mutar jag missarna lite när det är dags att gå och lägga sig.
Och Måns blir helt gudomligt gosig när jag går in i sovrummet.
Så här kan det gå till:

Husse går in i sovrummet och VIPS så sitter Måns på sängen med stora ögon!



Då sätter sig husse ner på sängen och får då en strykandes katt omkring sig, som lägger
sig tillrätta i knät:


"Här är jag!"


Och husse kan inte låta bli, utan utnyttjar tillfället och klappar och kelar för fulla muggar!


Efter 5-10 minuter får han sin belöning!



I morgon ska jag visa er hur det går till att bädda sängen... inte så lätt alltid!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, smarta kissar, de vet att de blir mutade... gilla!



Sötnosen Måns!

2010-07-24 @ 08:24:46
URL: http://ostgotakatterna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0