Svartvitt

Som ni såg på "Wanted" bilden av Måns var det kortet i svartvitt, då jag lekte lite med kameran häromdagen.
Tänkte visa 6 kort till på Max och Måns i svartvitt.
Kan inte rå för det, men jag tycker oftast att svartvita kort blir snyggare på något sätt. :-)

Innan jag lägger upp bilderna kan jag bara säga att katterna lär sig attans fort.
Idag, dvs 1 dag efter jag började ta upp dem visste Max direkt vad som skulle hända när jag satte händerna på ett speciellt sätt, då hoppade han undan raskt. Ash...
Fick i alla fall sätta honom i knät när jag satt på trappsteget en stund.
Måns är faktiskt lättare att lyfta upp, och då menar jag inte i kg utan rent allmänt. Konstigt.
Han vill alltid ner efter 15 sekunder men i alla fall.
Sedan har Måns som sin nya viloplats på dörrmattan i hallen, undrar varför.
Varje kväll när vi lägger oss, hoppar Max upp i sängen och lägger sig vid fötterna och tittar ut i hallen på Måns som ligger där på matten. Kanske Max som bestämmer men det tror jag inte....
Detta händer givetvis EFTER det att de har får "Godnatt-godis". tihi
Får då kan inte berg stoppa Måns!

Som ni ser på ett par bilder av Max köpte jag en sådan vattenfontän eller vad det kallas.
Men ska jag vara ärlig tror jag inte de dricker mer vatten för det, de drack ganska bra innan.

Nåväl, här kommer bilderna!
Se och njut av Max bländande päls och Måns otroliga charm!!




Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhhhh, vilka fina bilder <3 man blir ju alldeles knollrig! Mina drack inte mer för att de hade fontän, men det är visst olika det där :) du är en mkt god husse du!

Kram

2010-07-12 @ 22:51:57
URL: http://ostgotakatterna.blogspot.com/
Postat av: Lina

Sötnosarna! Måste ta mig förbi och gosa & nosa på snyggingarna snart. Hjärtat svämmar över av härliga feelgoodkänslor när jag ser dem må så gott!

2010-07-14 @ 00:50:02
Postat av: Xantippa

Hej. Du har rätt, sv/v bilder är bäst, fångar känslan i bilden på ett annat sätt!

2010-07-14 @ 08:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0