Väckarklocka.. varför då?

M&M kan inte låte husse sova till dess väckarklockan ringer, nej då!
Idag vaknade jag av att Max "gnagade" lite på mina fötter, undrar vad det är med katter och
fötter egentligen. Hmm.
Samtidigt var Måns uppe i ansiktet och hotade att på nytt piersa husse i ansiktet.
Så jag rullade in mig i täcket som värsta kåldolmen, men de gav inte upp för det. :-)
I vilket fall hade deras attack haft önskad verkan, husse var vaken.
Men som "straff" blev det inget godis ur lådan. ;-)

Den här morgonen vet jag inte vad det tagit åt Max, han har sprungit runt som en vettvilling och mjauat och pratat som bara den. Måns har lullat efter och undrat vad det är med brorsan. Enda gången han öppnade munnen var när jag närmade mig kylen förstås, lite mjukmat tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0