Vart tog han vägen?

I dag har husse inte varit kul alls.
Först så åkte han till jobbet jättetidigt och hade inte all tid att gosa med oss, fast vi låg båda i sängen när han vaknade!
Efter 9 timmar kommer han äntligen hem, och då åker han igen!!
Han skulle på ett 15 års kalas i Linköping.
Sedan hade han mage att inte komma hem förrän halv 11, så HELA dagen har vi varit själva.
När jag (Pricken) hörde husses bil ställde jag mig på bakbenen och lutade mig mot ytterdörren, så jag bara trillade över honom när han öppnade! Det var han inte berädd på! tihi
Sedan visade det sig att husse hade köpt nytt godis när han var i Linköping, och eftersom vi varit ensamna hela dagen fick vi extra mycket! Mumma!

Husse försöker även få oss att äta Whiskas, men det vägrar vi!
Han säger att Whiskasburken beror på att han var tvungen att "nödköpa" något på sitt jobb.
Dålig ursäkt tycker vi, för han VET att vi vill ha Pussy eller Hemköps burkar!

Ikväll fick vi även smaka på ägg för första gången. Det tyckte vi båda var rätt så gott!
Han har varit snål med skinka och räkor sista veckorna, men vi får kanske mer godis när han lägger sig snart. :-)

Hälsningar från 2 trampandes katter på landet utanför Söderköping.

Ps. Måns hälsar till "sin" polare hos Lina. Pricken är inte lika kul att brottas med! ;-)



Så här stora ögon får jag när jag vill att husse ska

Kommentarer
Postat av: Maud

Ge husse lite mera tid så är jag säker på att ni får han precis dit ni vill och kämpar för....människosläktet är inte så snabblärda som kloka missar ;)

2010-07-03 @ 14:16:59
Postat av: Lina

Ah lilla sötnosen! En sån skönhet... Snyggaste kissen!



Alli hälsar tillbaka att hon saknar brottningsmatcherna. Och mysstunderna - för sådana hade de också. :)

2010-07-04 @ 23:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0