En vanlig dag...

Idag har inget speciellt hänt.
Och en vanlig dag innebär att de står sura vid dörren när jag åker till jobbet, och att de står där när jag kommer hem igen. Fast då betydligt gladare. Pricken står alltid och väntar och Måns kommer lullandes när jag kommer in.
Ikväll har vi mest legat i soffan och slappat alla 3, så då det blir nog livat nu när husse ska sova.
Igår kväll tror jag att de sprang en mara härinne. Och lyckades ha ner en tavla på toa. hehe
Har lite dåligt samvete för jag inte aktiverar dem tillräckligt. Men gosar och klappar dem gör jag hela tiden.
Och för varje dag får jag klappa Måns längre innan han nafsar efter mig. :-)

Längtar lite efter den dagen jag vågar släppa ut dem, då får de det roligare.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0