Kan han kan jag fast värre!

Jag har flera gånger påtalat att de triggar varandra när det gäller att komma nära mig.
Och sista exemplet är Pricken, som var tvungen att bräda Måns här inne i datarummet.
Måns kommer diskret och stryker sig utmed mina ben.
Pricken därimot har börjat hoppa upp på databordet och vill bli gosad med.
Se nedan gosbilder! :-)

Lärde mig idag att Måns även tycker om bröd! Undrar om det är bra för missar?
Men han fick lite som han åt upp.
Som jag sagt innan är Måns mycket glupsk!
Men det känns som om att det är Pricken som har lagt på sig något hekto eller 2.
Måns är lika slimmad som vanligt. Skumt....

Ja ja, bilder på gosPricken var det....


Kommentarer
Postat av: Malin

Ljuvliga gosegrabbarna, så lycklig jag blir av att få följa dem via bloggen... tack så mycket :)



Måns... man får inte bitas hårt, bara kärleksbett :)



Ha det gott grabbarna



/M

2010-06-27 @ 23:04:21
URL: http://ostgotakatterna.blogspot.com/
Postat av: Lina

Åååh, vilken lycka gostrollet utstrålar!

2010-06-28 @ 00:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0