Morgonrapport.

Här har det blöta kommit ner från skyn i 2 dagar i sträck. Men Området måste patrulleras i alla fall. För vi smälter inte i det blöta.
Husse var varit måttlig road därimot.
Inatt kom både Måns och jag in efter en runda, hoppade upp i husses säng och skakade det mesta vi kunde.
Så han har låtit som en matte flera gånger sista dygnet. Och när jag vill stryka mig mot hans ben flyttar han på det, vilket resulterar i att jag nästan trillar omkull. *fnys*

Området har i alla fall varit fritt från dumma missar.

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Hm..... ni får uppfostra er Husse lite bättre.

Det läser vi.

2010-10-24 @ 10:33:32
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Dui och Deco

Ni har bra koll på Området märker vi. Konstig han är husse han får ju bestämma hur han vill ha det, gos eller inte gos! Nosbuff

2010-10-24 @ 12:28:36
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0