Kattdikter

Husse hittade ett par kattdikter när han surfade runt igår.
Visserligen på engelska, men de är bra!

Ang. oss själva är allt frid och fröjd. Jag äter fortfarande snällt min medicin som husse ger mig. Bra va?
Och pratar med husse gör jag varje dag. Igår när både Måns och jag låg i soffan kom husse och satte sig vid Måns och började klappa honom. Då jamade jag ända tills han klappade mig med.
Och idag gick jag helt enkelt och satte mig i husses knä så han inte skulle missa mig. tihi

Husse sa att Måns också behöver bli klappad ibland. Men jag blir ju så avundsjuk!

Här kommer dikterna...


Kommentarer
Postat av: Puma & Sixten

Matte gjorde en egen kattdiktsbok som examensarbete i skolan. Där är fullt med bilder på Sixten och dikter av Matte och några av hennes vänner. Katt dikter är roliga.

2010-09-14 @ 11:11:06
URL: http://rosbladhskattfotosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0