Katten som talar med hussar!

Ok, ni känner till den där 2benta som "talar" med hundar.. Ceasar!
Han är INGENTING mot vad jag (Max) gjort i kväll!
När husse kom hem mjaua jag så han klappade mig!
Sedan mjaua jag så vi fick mat!
Efter det mjaua jag så att husse tittade efter Måns då himlen öppnade sig och allt blev blött!
Mjaua så att husse la sig i sängen och klappade mig tills jag tröttnade på honom!
Till sist när husse trodde jag var ute, smög jag upp bakom hans stol vid datorn, la mig tillrätta och mjauade till han lyft upp mig i knät! (Ja, jag lät honom göra det för en gångs skull!)

Så Ceasar! Tassa dig i väggen! Du har mycket att lära!
Skällisarna du "pratar" med är ju som alla andra skällisar, dumsnälla!
Vi missar skulle ALDIG låta oss mutas med en godisbit!

Faktum är att ikväll har jag mjauat mer än någon annan dag sedan jag kom hit!
Men det fungerar! ;-)



Kommentarer
Postat av: Puma & Sixten

Då blir väll din Husse, männiksan som förstår katter. För han förstod ju hela tiden vad du ville. Matte är lite trög ibland när Puma pratar med henne, Jag, Sixten, har olika tonfall beroende på vad jag vill så det förstår Matte bra.

2010-09-02 @ 08:57:24
URL: http://rosbladhskattfotosida.blogg.se/
Postat av: Dui och Deco

Verkar som ni har uppfostrat husse väl! Nosbuff

2010-09-02 @ 17:47:56
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Maria

vad du är duktig Max som kan dressera din husse så väl :)

2010-09-04 @ 20:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0