Ringa problem denna dag.

Både Måns och jag tänker på Liza som idag tassade till regnbågslandet.

Och eftersom allt ska tassas i dess rätta perspektiv så är det faktum att jag haltar igen inget att jama om!
Husse vet inte riktigt när det hände, för i morse sov vi båda som aldrig förr när husse vaknade och innan han åkte till jobbet.
Men när han kom hem ikväll såg han att jag (förstås!) haltade!
Vad husse sa då kan inte riktigt jamas om i detta forum, men vi kan säga att han suckade lite.
Nu är det inte så att det är det gamla bettet som spökar, nej då.
Ny tass och nya sår. Tydligen har jag skurit mig i tassen på något vasst, så jag har ett jack där.
Husse ville givetvis använda sitt nya kattotek men jag tyckte inte om det.
Och husse är så blödig när det gäller sådana här saker. Men lite sprit lyckades den drummlen få på såret.
Nu ligger jag bara i soffan och vilar. Hoppas husse inte ger mig mer "behandlig"!

Ond fot!



Och katternas Tjuren Färdinand som dansar genom livet dricker lite vatten. :-)


Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Stackars dig.

Ligan lider med dig.

Du får vara förstigare med var du sätter dina tassar hädanefter så Husse slipper använda sitt kattoptek.

2010-09-21 @ 12:04:58
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Dui och Deco

Vad bra att husse fixat kattotek. Måste göra jättont. Nosbuff

2010-09-21 @ 17:33:36
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Katten Gustav

Det där ser ont ut, inte konstigt du haltar! Hoppas husses kattotek hjälper dig snart!

2010-09-21 @ 19:06:21
URL: http://gustavkatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0